El anuncio IVECO Stralis 460 camión con lona corredera se ha vendido y no está incluido en la búsqueda.
Anuncios similares
Vendido
1/28
Marca:
IVECO
Modelo:
Stralis 460
Tipo:
camión con lona corredera
Año de fabricación:
2016-11
Primera matriculación:
2017-01-03
Kilometraje:
615.000 km
Capacidad de carga:
16.410 kg
Peso neto:
9.590 kg
Peso bruto:
26.000 kg
Ubicación:
Polonia Grodzisk Mazowiecki7414 km de usted
Fecha de publicación:
más de 1 mes
Id. de Autoline:
QF40575
Descripción
Puertas traseras:
Carrocería
Puertas traseras:
Motor
Marca:
Iveco
Tipo:
en línea
Potencia:
460 Hp (338 kW)
Combustible:
diésel
Turbo:
Intercooler:
Volumen:
11.270 cm³
Número de cilindros:
6
Número de válvulas:
12
Euro:
Euro 6
Filtro antipartículas:
Caja de cambios
Marca:
ZF
Tipo:
automático
Marcha atrás:
Ejes
Ejes:
3
Configuración del eje:
6x2
Suspensión:
neumática/neumática
Cabina
Tipo:
Active Space
Litera:
2
Dirección asistida:
Aparato de radio portátil:
Calefacción estática:
Eberspächer
Ordenador de abordo:
Inmobilizador:
Aire acondicionado:
Climatizador:
Asientos neumáticos:
Asiento con calefacción:
Espejo con calefacción:
Refrigerador:
Control de crucero (tempomat):
Tacógrafo:
Elevalunas electrico:
Espejos regulables electrónicamente:
Cierre centralizado:
Limitador de velocidad:
Banderas de señal:
Luces antiniebla:
Equipo adicional
Depósito de AdBlue:
Estado
Estado:
usados
Inspección técnica válida hasta:
2024-07-31
Información adicional
Color:
blanco
Opony 1 osi ok.60%, 2 osi ok 40%, 3 osi ok 80%.
Wyposażenie:
-podnoszona 3 oś
-tempomat
-lodówka
-CB radio
-2 łóżka
-klimatyzacja postojowa
-ogrzewanie postojowe
-2 duże schowki boczne na akcesoria
-zaczep do przyczepy z możliwością regulacji
Telephone contact only in Polish.
Contact in Polish/English message.
Pojazd po wykonaniu obsługi mającej na celu przygotowanie do dalszego użytkowania, w której skład weszły:
-wymiana wszystkich płynów eksploatacyjnych oraz filtrów;
-wymiana klocków hamulcowych pierwszej i drugiej osi;
-wymiana siłownika hamulca drugiej osi;
-wymiana poduszki podnoszenia trzeciej osi;
-wymiana tulei stabilizatora trzeciej osi;
-odnowa powłoki lakierniczej zabudowy;
-lakierowanie proszkowe wszystkich felg;
-obsługa klimatyzacji.
Samochód jeździł z niewielkim obciążeniem co potwierdzają fabryczne, prawie niezużyte klocki hamulcowe trzeciej osi.
Faktura VAT.
Cena na eksport. Przy sprzedaży do PL należy doliczyć VAT.